Salesforce jako lider obszaru CRM

Najbardziej innowacyjne i funkcjonalne środowisko CRM do efektywnego wsparcia sprzedaży i obsługi klienta końcowego

Wielojęzyczna uniwersalna platforma z możliwością dostosowania ściśle pod potrzeby organizacji dzięki elastyczności rozwiązania i olbrzymiej społeczności klientów i developerów jako bazy rozwoju i innowacji

Bogata biblioteka AppExchange z prawie 3000 gotowych do uruchomienia z SalesForce aplikacji wspierających procesy obsługowe oraz narzędzi do generowania dashboardów i zestawień, uruchamiania chatów, obsługi komunikatów internetowych, masowej edycji danych, migracji i wiele innych

Doskonałe mechanizmy integracji z systemami zewnętrznymi zapewniające elastyczność konfiguracji i w pełni skalowalną wydajność

Bogata oferta edycji systemu różniących się funkcjonalnością bazową jako idealna metoda do dopasowania rozwiązania do potrzeb i budżetu organizacji

Nieograniczone możliwości dzięki wsparciu tworzenia własnych aplikacji na platformie Sales Cloud pozwalają na pełny rozwój zgodny z zapotrzebowaniem biznesu a wynikiem jest finalny system „uszyty na miarę"

SALESFORCE W SPRZEDAŻY ENERGII I GAZU

SALESFORCE – ŚCISŁA INTEGRACJA Z MODUŁAMI:

Salix Moduł akwizycji danych pomiarowych

WIĘCEJ

Billing Moduł rozliczeniowy

WIĘCEJ

MidOSS Moduł analityczny

WIĘCEJ