GAZ I ROPA

Zawsze jesteśmy dla Ciebie dostępni – zobacz jak działa nasz serwis aplikacyjny

Świadczymy usługę serwisu aplikacji wchodzących w skład pakietów oprogramowania gasLUX, gasLUX Green i liqLUX, wdrożonych dla naszych Klientów. Parametry usługi są dostosowane do charakteru działania poszczególnych modułów oprogramowania oraz specyfiki działań Klientów.

Naprawa zgłoszonych incydentów i nieprawidłowości dotyczących aplikacji

Wsparcie i konsultacje użytkowników aplikacji

Aktualizacja dokumentacji

Administracja aplikacjami

Wsparcie klientów w zakresie aktualizacji i problemów z oprogramowaniem firm trzecich (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji)

Wsparcie klientów w zakresie problemów ze sprzętem IT (serwery, macierze, przełączniki LAN/SAN, urządzenia sieciowe)

Realizacja małych zmian/CR

Gwarantowane czasy reakcji i naprawy

Kalendarz świadczenia usług: 24/7, 8/5, uzgadniany indywidualnie

Monitoring kluczowych usług

Cykliczne raportowanie o stanie usług