GAZ I ROPA

Jesteśmy bliżej niż myślisz – sprawdź jak możemy Ci pomóc w zakresie serwisu aplikacji w modelu SaaS

Świadczony serwis dotyczy aplikacji wdrożonych w modelu usługowym SaaS na naszym środowisku chmurowym w ramach pakietu GasLUX:

TAXUS  Trading Desk CORNUS MIDOSS-RAPORTY
MIDOSS-ANALIZY SALIX. ADMIN CRD
GCC BILLING CRM eBOOK MORUS

ZAKRES ŚWIADCZONEGO WSPARCIA

Udostepnienie gotowej aplikacji w modelu SaaS

Naprawa zgłoszonych incydentów i nieprawidłowości dotyczących aplikacji

Wsparcie i konsultacje użytkowników aplikacji

Aktualizacja dokumentacji

Realizacja małych zmian/CR

Gwarantowane czasy reakcji i naprawy

Gwarantowane poziomy dostępności usług

Monitoring kluczowych usług

Cykliczne raportowanie o stanie usług

Kalendarz świadczenia usług: 24/7, 8/5, uzgadniany indywidualnie