ENERGETYKA

Zawsze jesteśmy dla Ciebie dostępni – zobacz jak działa nasz serwis aplikacyjny

Świadczony serwis dotyczy aplikacji wdrożonych na środowiskach naszych klientów w ramach pakietu LUXtrade i EDS:

WIRE SOWE TAXUS Trading Desk
CORNUS EC-PORTAL MIDOSS-RAPORTY
MIDOSS-ANALIZY SALIX. ADMIN
AKCYZATTOR MRO MRI RRM
BILLIG CRM eBOOK Moduł Runku Mocy
FEMI Szyny danych ESB

ZAKRES ŚWIADCZONEGO WSPARCIA

Naprawa zgłoszonych incydentów i nieprawidłowości dotyczących aplikacji

Wsparcie i konsultacje użytkowników aplikacji

Aktualizacja dokumentacji

Administracja aplikacjami

Wsparcie klientów w zakresie aktualizacji i problemów z oprogramowaniem firm trzecich (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji)

Wsparcie klientów w zakresie problemów ze sprzętem IT (serwery, macierze, przełączniki LAN/SAN, urządzenia sieciowe)

Realizacja małych zmian/CR

Gwarantowane czasy reakcji i naprawy

Kalendarz świadczenia usług: 24/7, 8/5, uzgadniany indywidualnie

Monitoring kluczowych usług

Cykliczne raportowanie o stanie usług