Opinie i zaangażowanie pracowników

Miernik zadowolenia:

80% po Q2
88% po Q4

Pracownicy doceniają współpracę z przełożonymi, którzy inspirują, słuchają pomysłów i doceniają ich wkład

Wysokie zadowolenie z możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w TTST

Pracownicy są zadowoleni z oferowanych benefitów pozapłacowych

Pracownicy pozytywnie oceniają zachowanie work-life balance w firmie

Pozytywna ocena atmosfery w pracy, w której 89% respondentów oceniło ją jako przyjazną

Pozytywny odbiór inicjatyw proekologicznych realizowanych przez firmę

273%

Wzrost liczby godzin szkoleniowych

(Względem 2022 roku)
9,75h

Średnia liczba godzin szkoleniowych na pracownika

(W 2023 roku)

Wzrost udziału kobiet w szkoleniach

(Względem 2022 roku)
100% Kobiet w zarządzie spółki
50% Kobiet na stanowiskach managerskich
39% Pracowników etatowych to kobiety
67 Osób biorących aktywny udział w szkoleniach
8 Benefitów dedykowanych rodzicom
18 Dzieci uczęszczających do przedszkola TT
6 Kampanii społecznych
80,6%
Wyższe wynagrodzenie brutto kobiet
niż średnia
krajowa
44
Uczestników TTCzelendż
520 km Pokonanych
w imprezach biegowych
81,5%

Średnie zadowolenie
klienta

75%

Klientów zadeklarowało chęć
ponownego skorzystania z
naszych usług

Komunikacja
i Kompetencje

Zespoły handlowe, wdrożeniowe i serwisowe otrzymały wysokie oceny za zaangażowanie, kompetencje oraz skuteczną komunikację.

Jakość
Usług

Klienci chwalili terminowość realizacji projektów oraz jakość dostarczanych produktów, co jest dowodem na dbałość o każdy aspekt współpracy.

Innowacyjność
i Efektywność

Klienci zauważyli starania Spółki w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań oraz ciągłego doskonalenia oferowanych technologii.