Opinie i zaangażowanie pracowników
Miernik zadowolenia:
Pracownicy doceniają współpracę z przełożonymi, którzy inspirują, słuchają pomysłów i doceniają ich wkład
Wysokie zadowolenie z możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w TTST
Pracownicy są zadowoleni z oferowanych benefitów pozapłacowych
Pracownicy pozytywnie oceniają zachowanie work-life balance w firmie
Pozytywna ocena atmosfery w pracy, w której 89% respondentów oceniło ją jako przyjazną
Pozytywny odbiór inicjatyw proekologicznych realizowanych przez firmę
Rozwój Talentów
273%
Wzrost liczby godzin szkoleniowych
(Względem 2022 roku)
9,75h
Średnia liczba godzin szkoleniowych na pracownika
(W 2023 roku)
Wzrost udziału kobiet w szkoleniach
(Względem 2022 roku)
100% Kobiet w zarządzie spółki
50% Kobiet na stanowiskach managerskich
39% Pracowników etatowych to kobiety
67 Osób biorących aktywny udział w szkoleniach
8 Benefitów dedykowanych rodzicom
18 Dzieci uczęszczających do przedszkola TT
6 Kampanii społecznych
80,6%
Wyższe wynagrodzenie brutto kobiet
niż średnia
krajowa
44
Uczestników TTCzelendż
520 km Pokonanych
w imprezach biegowych
Zadowolenie klienta w centrum uwagi
Średnie zadowolenie
klienta
Klientów zadeklarowało chęć
ponownego skorzystania z
naszych usług
Komunikacja
i Kompetencje
Zespoły handlowe, wdrożeniowe i serwisowe otrzymały wysokie oceny za zaangażowanie, kompetencje oraz skuteczną komunikację.
Jakość
Usług
Klienci chwalili terminowość realizacji projektów oraz jakość dostarczanych produktów, co jest dowodem na dbałość o każdy aspekt współpracy.
Innowacyjność
i Efektywność
Klienci zauważyli starania Spółki w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań oraz ciągłego doskonalenia oferowanych technologii.